Infracrvena toplota je oblik energije koji je neophodan za zdravlje svih živih bića. Ako naše telo ne dobije dovoljno infracrvenih zraka od Sunca postajemo bolesni i depresivni. Da bismo bili smireni i zdravi imamo potrebu za velikom količinom infracrvenog svetla. Toplota infracrvenog zračenja prodire duboko u naše zglobove, kožu i mišiće, ubrzavajući cirkulaciju i bolje snabdevanje tkiva i organa kiseonikom. 

Toplota IC saune širi krvne sudove, a zatim počinje proces izbacivanja skrivenih otrova. IC sauna povoljno deluje na nervni sitem, poremećaj varenja, pomaže u sagorevanju masnog tkiva, normalizuje krvni pritisak. 
Infracrvena sauna se lakše podnosi, ne opterećuje suviše disanje, a ipak stimuliše obilno znojenje. Infracrvene lampe emitiraju oblik energije koji se direktno prenosi na telo zahvaljujući svojoj posebnoj talasnoj dužini. Ova energija je potpuno sigurna i prirodna, kao i sunčeva energija, ali bez štetnog uticaja ultravioletnih zraka.
Zagrevanjem organizma u IC sauni toplota se preko krvnih sudova vodi do unutrašnjih organa. Znojenje je posledica povećanja unutrašnje temperature što obezbeđuje bolju cirkulaciju krvi, razgradnju masti, toksina, celulita, i njihovo izbacivanje kroz kožu. 

IC sauna podstiče dobro raspoloženje, pozitivno utiče na kardiovaskularni, disajni i mišićni sistem. 
Razlika između klasične Finske saune i IC saune je u sledećem: kod ubrzavanja procesa oporavka usled teških treninga i opterećenja, indicirana su 1-2 ulaska u Finsku saunu po 5-10 minuta, uz temperaturu vazduha 70-90°C. Kada se koristi IC – infracrvena sauna, praktikuje se jedan ulazak u saunu u trajanju 20-30 minuta. Posle izlaska iz saune koriste se tuševi, tople klupe, masaža...

Sauna je odlično sredstvo u borbi sa zamorom, doprinosi boljem i potpunijem oporavku posle iscrpljujućih treninga, efikasno doprinosi snižavanju telesne mase i služi kao prevencija protiv raznih akutnih prehlada, gripa, virusa i sl. 
Zbog izuzetnog uticaja na organizam, IC saune su veoma važne za pripremu i očuvanje zdravlja sportista. IC sauna omogućuje da se skrati period rehabilitacije posle povrede ili takmičenja.

Finska sauna je vremenom usavršena sa novom tehnologijom koja danas omogućava kreaciju saune sa infracrvenim zracima. Infracrvena sauna omogućava tretmane sa umerenim temperaturama (40 – 60 c), i malu vlažnost vazduha, što predstavlja manje opterećenje za organizam, lakše se podnosi, ne opterećuje disanje, a ipak stimuliše obilno i zdravo znojenje. 

Infracrvena toplota je oblik energije neophodan za zdravlje svih živih bića. Ako naše telo ne dobija dovoljnu količinu infracrvenih zraka od sunca postajemo bolesni i depresivni. Toplota infracrvene saune prodire duboko u naše zglobove, kožu, mišiće i tkiva, ubrzava cirkulaciju i bolje snabdeva organe i tkiva kiseonikom. Infracrvena sauna širi kapilare, povoljno deluje na nervni sistem, varenje, pomaže sagorevanju masnog tkiva i normalizuje pritisak. 

Zagrevanjem organizma, toplota se preko krvnih sudova dovodi do unutrašnjih organa. Znojenje je posledica povećanja unutrašnje telesne temperature, što obezbedjuje bolju cirkulaciju krvi, izbacivanje štetnih masti, toksina, celulita, teških metala… kroz kožu. 

Zbog izuzetnog uticaja na organizam, sauna je veoma važna za pripremu i očuvanje zdravlja sportista. Omogućava da se skrati period rehabilitacije i oporavka prilikom povreda i takmičenja. 

Sauna je izuzetno sredstvo u borbi sa zamorom, preporučuje se sportistima zato što doprinosi bržem i potpunijem oporavku posle treninga, efikasno doprinosi snižavanju telesne mase, i pozitivno utiče na kardiovaskularni, disajni i mišićni sistem.

Gnev i bes isparavaju u sauni!

Sauna ima značajan efekat u današnjoj borbi protiv stresa, opušta, relaksira, oslobadja od napetosti, donosi dobar san, rešava probleme sa nesanicom, smanjuje bes i napetost. 

Kako koristiti infracrvenu saunu:

  • Skinuti prstenje, lančiće, minđuše… pre ulaska u saunu;
  • Pre saune treba se tuširati i dobro prosušiti;
  • U saunu ući samo ako je koža suva, odnosno dobro obrisana;
  • Ne ulazite u saunu punog želuca;
  • Saunirati se 20 – 30 minuta;
  • U sauni treba biti smiren i opušten, radi boljeg regulisanja toplote i znojenja;
  • Nakon sauniranja tuširajte se mlakom, što hladnijom vodom, počev od nogu ka srcu;
  • Nakon sauniranja potpuno se opustiti u ispruženom položaju i utopliti;

Kontakt-saune

Gradski park br. 2, ( SRC “PINKI” )

11080 Zemun, Beograd

email: office@sauneboban.rs

Telefoni

Tel/fax 00 381 11 / 2 100 119

00 381 63 / 88 36 798

00 381 64 / 54 00 943

Podeli sa prijateljima